Så mycket att göra men så lite tid

Brukar inte ha svårt för att packa men nu tar det emot. Har iallafall tagit ner väskan jag ska ha med buller och brak (VERKLIGEN BULLER OCH BRAK för saker flög hit och dit). Sen nu letar jag efter min NY keps som är spårlöst borta. Tror den aldrig kommer komma fram igen. ;( Ska skriva en lista på vad jag ska göra de senaste dagarna för allt är lite snurrigt.

  • Packa allt för Peace and love
  • Fira min födelsedag imorgon och träffa klasskompisar i stan
  • Köpa lite prylar så som en hatt, hårborttagningsmedel osv
  • Fira midsommar med mamma, TT och Minna
  • Födelsedag på lördag med Grönan
  • Åker till Peace and Love på söndag
Och sen kan jag ju meddela att jag och Minna bokat biljetter till Karins båt i fucking medelhavet i Grekland en vecka! DEN HÄR SOMMAREN KOMMER ROCKA!!!

Kommentarer
Postat av: caroline

fin blogg, lite man längtar till P&L då:)

2010-06-22 @ 22:23:27
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0