That don't kill me can only make me stronger


NU ÄR DET SOMMARLOOV! Fast det känns inte riktigt så. Har ätit världens buffé idag och testade sushi för första gången. Det var inget att hänga i julgranen. Sen gick jag hem och somnade i badet och efter ett tag drog jag med la familia och spelade boule och åt middag. Nu väntar jag på att tiden ska gå för ikväll blir det att spåra! Och då menar jag det för jag kommer vara med dom bästa spårarna i världen typ. Fast sen har jag lite aningar som Karin, att det inte är något som står rätt till hmm. Fast ikväll blir det bra det känner jag fullt ut!

Kommentarer
Postat av: m hal

hahaha, klart sushi ska hängas i granen! :O verkligen typisk vår släkt att spela boule haha åh :D <3

2010-06-10 @ 19:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0