Aldrig får man vara riktigt glad

Min dag har varit rätt hyffsad men mitt humör är däremot något helt annat. Första lektionen var inställd så det var skönt. Nu försöker jag få tag på Karin för vill gärna träffa henne men hon är lika gammalmodig som min mormor (om inte mer) så därför svarar hon ju SJÄÄÄLVKLART INTE I MOBILEN!!! Min mattelärare skulle egentligen kommit idag men jag orkar inte. Är verkligen inte på humör för att sitta och le och försöka fatta vad hon säger i några timmar. Ska försöka ta igenom mig uppgifterna själv istället (eller med Karin om hon nu skulle svara...) Att hon aldrig lär sig att jag faktiskt vill ha tag på henne. Fast jag gillar henne ändå hihi. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0