Livets gång mhmmm

Shoooz guzzar (och killar). Idag hade jag NP i matte som gick lite halvtjåligt men sen fick jag reda på att jag hade skrivit rätt på en grej som jag ba äh slänger in några siffror så blev jätteglad! :D Mestadels av tiden har gått till att vänta på alla lektioner idag och då har den tiden spenderats väl i solen hihi. På spanskan var en person exta mucho grande het idag. Jag f*cking dööööör! Efter skolan har jag gymmat med Minna och nu är jag nyduschad wohoo. Minna ligger i min säng och jag ska väcka henne om exakt åtta minuter (y). Idag tror jag det blir chill med ligan och imorgon drar jag och M till hennes land. Och grattis till Siri som har fått en lillebrooor! :D

Kommentarer
Postat av: s

ååå taaaaaack <3 :D

2010-05-12 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0