Money is not a problem but it's my mind that stopping me from all greatness

Först vill jag bara tacka Jimi att han väljer att fira mig före att åka till Ibiza så tack tack!

Men nu ville jag ta upp att jag har ett litet problem. Det är så himla mycket saker jag vill köpa som jag tycker är fint men sen när jag kollar på priset så känner jag bara näää det här går ju inte. Jag är alltså beroende av att ha kvar mina pengar. Då tänker väll ni ja men det är ju bra att du vet hur man håller i pengarna men NEJ DET ÄR INTE BRA! Jag vill ha nyanyanya saker men det är sååå jobbigt att bestämma sig för vad man ska köpa och om det är värt det speciellt när man inte gillar att kasta ut pengar helvilt. Jag tror jag behöver en vägledare i livet när det gäller detta (inte en sån som Karin där det kommer fram ett år efter att hon aldrig har gillat plagget...). Fast jag ska nog börja satsa lite mer för kan ju knappt hålla mig. Mina shoppinginstinkter har kommit tillbaka ÄNTLIGEN. Det var ju lite torrt på den fronten förut så det är bara att passa på. HURRAAA!

Kommentarer
Postat av: Minna

härligt sickan! back on track :D

2010-05-31 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0