Snart smäller det

Idag slutade jag runt elva, gjorde inte ett skit i skolan ändå. Jag åkte och åt lunch med mamma och det var gott sen kom Minna och hämtade upp sina nycklar. Efter ett tag gick jag hem och chattade lite med Karin innan jag somnade och sen vaknade jag av Karin kom in i mitt rum och skrek gooodmoooorgon och då blev jag lite sur men det är sånt man får ta. Vi åt mat och spelade lite MK innan vi gick ut och la oss i en park och lekte lite där hihi. Imorgon är det första juni och då smäller det av sommar (förhoppningsvis). Jag är även ledig imorgon så har planerat in att jag ska vara skitsnygg på gymmet och sätta Jimi på spaning. Sen ska jag till stan och shoppashoppaaa! Fast tvärtom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det på gymmet? ;) ingen lycka igår för mig iaf, tyvärr :(

2010-06-01 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0