Tvångstankar

Jaaaa nu har det blivit dags för att skriva ner mina tvångstankar. Feel free att dela era egna också. :thumbup: Vet inte om jag kommer på alla men det här är några iallafall:

  • Jag måste ha jämna nummer av låtar på min iPod.
  • Jag måste ha minst tre låtar av en artist i min iPod. (Även fast jag kanske bara gillar en av alla tre låtarna).
  • När jag åker bil/buss långt måste jag sätta ner foten på golvet mellan varje stolpe som åker förbi.
  • Jag måste läsa ut böcker när jag väl börjat även om jag tycker dom är urusla.
  • Jag kan inte skriva ett blogginlägg utan att ha stor bokstav och punkt (hade svårt för att inte skriva ordentligt hela tiden förut).
  • När jag börjat äta godis och dylikt och ska sluta måste jag äta till ett jämnt antal (om jag räknat hur många bitar jag ätit från början).
  • När jag väl börjat trycka på blanda i min iPod kan jag inte hoppa över någon låt eller sluta lyssna på blandningen utan måste lyssna på alla låtar tills de är slut.
  • På facebook kan jag inte ha ojämna tal på varken bilder eller vänner.

NU ser ni att nästan alla tvångstankar handlar om siffror och musik så för att övervinna dessa började jag spela i tröjan nummer 11 i fotboll och typ tänka att sju och tre är magiska tal HAHA. Sen vad det gäller musiken har jag kommit fram till att det är liteee ballt sådär med en låt av en artist för då när man samlar på sig fler och fler ser det inte så fult ut höhö.

Kommentarer
Postat av: cake

den som är mest irriterande är "ag kan inte skriva ett blogginlägg utan att ha stor bokstav och punkt (hade svårt för att inte skriva ordentligt hela tiden förut)." Jag tänker på det hela tiden när jag läser din blogg haha och att du inte kan ha smileysar mitt i en mening! :D

2010-05-11 @ 22:31:15
URL: http://lindbacks.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Haha fan va cool du är linnea :D

2010-05-11 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0