Ut i skogen ska vi gå!

Just nu sitter jag här och avnjuter (hejhej här kommer vuxenvärlden) ett glas coca-cola med is och citron, yuuummiiiee. Snart ska jag iväg till mamma för avskedsmiddag till Magnus som flyttar till Malta imorgon. Kommer sakna grabben mucho. :( Idag har dagen varit finemang. En viss person var ääännu snyggare idag så jag tror jag smälte lite där jag satt. Blev en våt fläck när jag reste mig upp så kanske jizzed in my pants. HAHA jag e för ruulig. Nää men på gympan tyckte jag jättesynd om Kalle för han bröt nyckelbenet :( så vi andra låg och solade och spelade lite fotboll. Det var chill. Jämfört med alla andra i klassen är jag ett lik, JAG VILL VARA BRUN! Nu ska jag cracka lite saker. PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0