If I just lay here, would you lie with me and just forget the world?

Igår var jag på picknick i spöregnet så det var lite sommaren med Göran style men det var skitgod mat och mysigt umgänge så inget fel på det. På kvällen åkte jag till Minna och lirade lite kort med Mr D and Mrs T och det var flumm efter klockan tolv. Idag har jag spelat tennis och det är fan inte min grej för man behöver ju knappt ta i. Fotboll ska det va då man kan peppra sönder någon. Efter tennisen drog jag till stan och träffade Emma och vi schtekte lite i solen och pratade vilket var mysigt. Jag har kommit på en grej att jag fyller år på midsommardagen så ingen kommer ju typ vara hemma på min födelsedag. ;( Jajaa det ordnar väll sig förr eller senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag stannar hemma över midsommar för att fira dig istället för att åka ner till ibiza ok?:) // Jimi

2010-05-30 @ 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0