Vi schteker liksom

Har tappat blogglusten lite för jag gör ju inget speciellt och det är aldrig någon som visar att de gillar att jag inte gör något speciellt! :mad: Igår var jag i stan med Emmalilla och senare kom Minna in på en myspysig fika hihi. Meeen idag hade jag tydligen ingen engelska på morgonen så chillade i solen med töffingarna och sen var det media där jag intervjuade och blev intervjuad. Sen bar det av till Tanto för frisbeegolf och det var väll sesådär men solen lyste så mycket på mig att jag blev väldigt varm vilket ärelikamed svettig! Efter den "hårda" träningen blev det gymmet med Siri där Jimi och Mattias även var. Idiot Mattias sprayade en rengöringssprej i ögat på mig och han påstod var vatten! Längtar till sommaren. Den kommer bli bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0