15 december 2009

Idag har jag varit hemma. Kände att jag behövde en rejäl sovmorgon liksom. Jag har varit lite överallt idag, hos Karin och i Siris skola. Dagen har varit rätt hyffsad helt enkelt. Johanna och Sixten är hemma och självklart köpte dom godis till mig som snart är uppätet. Såååå jävla typiskt mig...

Imorgon kommer det vara en jobbig dag. För det första måste vi filma klart vår film och det är svinkallt ute! För det andra kommer bara jag arbeta och då kommer vi aldrig bli klara och för det tredje har vi gympa som är lite halvjobbigt sådär. När jag slutat vet jag inte vad jag ska göra utan då får jag spräcka några timmar tills klockan sex då jag och Minna ska se på en konsert Carl har i skolan WIIIHOOO! Attbropå Carl så fyller min egna lilla Schnitzel år idag! GRAAATTIIIS!

Schnitz och jag (en bit av Siri för er som undrar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0