År 2009 has comed to an end

NYÅR IMOOORGOON! TAGGA TILL!!! Hoppas det blir ett hejdrundrandes firande och att inga börjar bråka. Men bråk kommer det nog bli för vad kan man kalla umgängeskretsen jag är med om inte DRAMA. Drama har det ta mig tusan varit sedan dom två söta (en extremt söt och en mindre söt) gästbloggare bloggade i min underbara blogg. Jajaaaa det är en del till vardagen nu mera så finns väll inte så mycket mer att säga om det. Nu blev jag galet sugen på nudlar och tänker därför äta det snart men först hade jag tänkt att skriva lite vad jag förväntar mig av 2010 vilket kommer bli ett hejdrundrandes år enligt Tilde och jag tror faktiskt att hon har rätt.

  • Jag ska börja träna som en galning och få en nice kropp som jag själv kan tända på.
  • Jag ska sluta äta så mycket onyttigt som jag har gjort på den senaste tiden.
  • Jag ska ge saker mer chanser (speciellt killar) och tänka att dom kanske passar mig för annars kommer jag aldrig hitta kärleken...
  • Jag förväntar mig väldigt många härliga solsemestrar med både kompisar och familjen.
  • Jag ska fortfarande hålla kontakt med personer som har betytt/betyder otroligt mycket för mig.
  • Jag ska inte köpa så mycket mat när jag är på stan och även inga panikköp när det gäller kläder.

2010 HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0