I-landsproblemet kläder

Heeeej! Länge sen känner jag. Den här helgen har varit gaaalet kul! Jag, Jimi och Minna var bartenders i fredag på min brorsas 20-års fest. Det gick riktigt hett till säger jag bara hihi. I lördags har jag varit med min lilla Minna och gud vet vad vi gjorde. Inte kommer jag ihåg det iallafall haha (A). I söndags fikade jag med Minna och Yasmine sen åkte jag hem och tittade på film med min pappa. Sagan om ringen GRRRR!

Nu är Magnus i Dubai och vem vet när han kommer hem höhö. Johanna och Sixten är fortfarande i Bahamas så det är galet chill hemma.

Karin har varit här ett tag och vi har sytt lite på våra kläder (behövs). Min tröja jag har sytt blev helt fuckad men det är inte som om jag la ner direkt mycket arbete på den haha. En sak som är galet bra är att Karin har hittat min klädstil!!! Såååå nu jävlar ska det shoppas kläder säger jag bara. Jag har ju pengarna men jag hittar aldrig något *suck*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0