JULLOV!

JUUUUULLOOOV! Det är heeelt galet underbart! Nu kan man göra precis vad man känner för liksom hihi. På tiden jag inte skrivit i min coola blogg har jag faktiskt hunnit med och göra ganska mycket. Jag har haft jättemysigt julmys med Siri, bakat pepparkakor och lite såånt liksom. Sen har jag åkt pulka med Siri, Mattias och Jimi och det vaaar roligt. Jag har även hunnit med att träffa lite av Minnas klasskompisar som var roliga haha.

Just nu laddar jag in bilder till min lilla sötnos Minna och lyssnar på Håkan Hellström, KÄRLEK! Har precis städat mitt rum och duschat. Känner miiiig CLEAN! Idag blir det att passa Sigge med Minna. MYSPYS säger jag bara.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0