Dä ä nice att bara ta dä chill

Heeejsan! Igår blev allt bara för mycket för mig så jag var ganska ledsen men sen gick det över så nu är jag faktiskt glad. Det är faktiskt bra att gråta för man behöver få ut sina känslor ibland.

Idag har skolan varit helt okej. Har sprungit runt till ganska många men det har varit trevlig, jag gillar att inte göra samma saker varje dag liksom. Jimi har varit världens gulligaste och strykt under meningar i värsta texterna för att han ville hjälpa mig med idrottsprovet. Hur snällt är inte det på en skala 1-10?! Sååå jag tror provet gick ganska bra. Allt är en enda stor dimma nu, så kommer knappt ihåg om jag gjorde provet eller inte haha.

Efter skolan gick jag hem gjorde min Svenska uppsats som faktiskt blev skitbra. Sen åt jag mat och har bara chillat järnet framför tvn. Det är sånt som behövs ibland, lite tid för sig själv. Just nu smsar och chattar jag med söta personer. Spanar åt en hemlig person gör jag också mohaha.

Juste jag har fått jättemånga tidningar av Johanna. Det var lite tanttidningar sådär men en hel del annat också så nu kan jag ge massor till mamma! Sen har jag en hemlig tidning till Karin som hon ska få hihi, jag är för söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0