Ta mig någon annanstans

Guuuud vilken dålig dag. Jag börjar nästan gråta snart. Provet i musik gick helt åt helvete. Jag får verkligen jätteont i magen när jag tänker på det! Matteprovet gjorde det ju knappast bättre heller. FUCK! Vill bara sjunka genom marken eller mysa med någon så man får tankar på annat höhö... Måste förtusan plugga till Idrottsprovet imorgon och på spanska glosor åååh. Och grädden på moset är att jag måste passa Sixten idag. Sen är det andra småsaker som sjävklart ska hända när det händer så mycket annat...

På tunnelbanan hem blev jag lite gladare iallafall för det var en kille som tappade sin halsduk och då gav jag den till honom och han blev verkligen jätteglad. Shiit det är fan nice att göra folk glada genom så små saker.

Nu ska jag försöka sätta mig och plugga. Hatar att vi aldrig får några kriterier! Vad ska man då plugga på då liksom?!?!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Du skulle bett mig om hjälp med musiken. Jag å Jimi kan hjälpa dig med matten också, vi har trots allt redan gjort den.

2009-11-25 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0