Koll på läget

Panikar väldigt mycket nu för den närmsta veckan har jag ganska mycket för mig och därför tänkte jag skriva en måste göra lista. Då kommer jag känna mig lugnare eftersom när jag ser vad som ska göras kan det bli gjort!

Måndag:
Byta mina vantar som är trasiga och även tröjan jag köpte idag som var trasig. Detta görs med Karin. Senare på kvällen kommer min PM (personliga mattelärare) och hjälper mig med matten. Borde börja titta lite på samhället.

Tisdag: Hem och plugga spanska, träffa Tove på en fika, plugga spanska och samhälle på kvällen.

Onsdag:
Träna med Karin efter skolan och plugga samhälle och hur man skriver en novellanalys. Börja kolla lite smått på datakunskapen.

Torsdag: Äta frukost med mamma och plugga samhälle och datakunskap.

Fredag:
Mormor fyller år och Inas fest med Siri! V.I.P WOHO!

Lördag: Passa Sixten och hoppas få sällskap av någon trevlig.

Söndag: Take a chillpill all day long

Kommentarer
Postat av: KARIN OFC

JAG PAXAR PÅ LÖRDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-12 @ 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0