Välkommen till min nya blogg!

Hej allesammans!

Nu har jag skapat en ny blogg för det känns som att jag har börjat på ett nytt kapitel i mitt liv. Därför känns det skönt att få en "clean break" från min föredetta blogg och skapa en ny helt enkelt. Denna blogg kommer jag skriva i när jag känner för det och det kommer mestadels stå om mina såkallade "snilleblixtar" jag får. En mer seriös blogg än den förra vill säga (llenox.blogg.se). Kommer nog även skriva om lite andra saker men inte så mycket om vad jag gör på dagarna för det kommer jag fortsätta i min gamla blogg med. Det här är alltså en blogg att skriva av sig i, så förvänta er att den är seriös.

Puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg e bäst!! :D

2009-10-02 @ 17:52:57
URL: http://jiwel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-02 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0