Count to three and let it go

Var på hockeymatch igår och matcher bringar ut killen i mig asså. Skulle lätt vara huligan om jag var kille, blir ju heeelt till mig i trasan av att se typ tävlingar. Matchen var såå sjukt spännande men HV71-svinen vann och jag vet inte om det kommer sluta bra för Djurgården... Jajajaaa det är bara att andas iiin och släppa. Idag har dagen varit 7/10. Kännt mig glad så det gör ju väldigt stor skillnad. Jag vill vara glad oftare men man kan inte få allt här i världen. Jag, Karin och Minna har kollat upp massvis med saker om PAL (lite hemligt) så ikväll kommer jag boka *yeaaaay*. Så mycket värdare än EB har vi kommit fram till. Nu ska jag bada och plugga spanska.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0