Killarkillarkillar

Idag kom jag på en sak eftersom en viss Mrs M alltid tjatar på mig om hur jag kan leva utan killar. Jag kom fram till att jag sysslar inte med killar jag tycker är snygga för att det tjänar inget till. De flesta killar jag döör för kommer ju aldrig få upp ögonen för någon som mig så varför drömma egentligen? Man orkar ju liksom inte kämpa för saker man ändå vet att man aldrig kommer få. Eller har jag fel? Känns som att alla begär så mycket av en nu förtiden. Om man går ut osminkad är det socialt självmord så varför fan gör man det egentligen haha! Sen får jag panikdamp på mina kläder. Garderoben är ju helt full men inte finns det något vettigt man kan ha på sig. Inte undra på att alla killar spanar in dom sminkade med snygga kläder istället för lilla mig med konstig hy och mjukisbyxor.

Borde börja satsa lite mer för jag vill ha en kille som jag gillar och inte något halvdant bara för att hålla på med någon. Som en god vän sa till mig en gång "du blir sötare för varje dag man lär känna dig Linnea!". Om detta stämmer så borde jag nog börja storsatsa på riktigt med kläder för man känner sig ju finare och får bättre självförtroende när man har en trevlig outfit man är nöjd med. En trevlig outfit har man dock bara en av sju dagar i veckan vilket inte är OK. Trevliga outfits ska finnas sju dagar i veckan året om och det är inga konstigheter med det. Killar lägger nog märke till flickor med snygga kläder eftersom man helt enkelt ser bättre ut då. UTSIDAN GER INSIDAN EN CHANS helt enkelt och det är väll det jag borde lära mig att fatta. UT och shoppa är väll det ända som gäller tänker väll ni men nää det är inte så lätt. Jag och kläder passar liksom inte ihop på något sätt för jag tycks aldrig hitta något jag gillar. Borde börja designa eget för att sätta fräs på kärlekslivet. Sen så är det ju typ såhär att jag heller inte upptäcker killar som är svinsnygga eftersom att jag tycks gilla sådana som inte finns i dagens samhälle. Men faaen man får ge folk en chans för tänk om man hittar sin livskärlek? HAHA hela inlägget blev typ dubbelmoral men whaatta fuck det var skönt att skriva av sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0