Läkaren

Nu har jag varit hos läkaren med mamma och det gick lika fort som det alltid brukar gå. Nu fick jag iallafall klart för mig att mitt ärr ska se ut som det gör även fast jag inte haft några större problem med att det är stort förut. Alla andra verkar ha stora problem med det och jag blir irriterad på sånt. Det är mitt val att ta bort min leverfläck och om ni tycker att det där måste gå att ändra på och tycker att jag ska kolla upp det så kan ni väll söka på internet om mer information innan ni börjar säga massor med saker om vad jag borde göra. Leave it to the one that has the "problem" right? (om man inte ber om hjälp förstås hihi).

Snart drar jag till skolan iallafall och där blir det matte, svenska, skolsysterbesök och samhälle. HÄRLIG FREDAG yeaaah!

Dagens outfit, ganska höstig men med 0,0 kläder i garderoben får man ta det man har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0