Nutella är livet bror

Bloggandet går ju verkligen inte bra nu förtiden... Sitter iallafall i Minnas ny möblerade rum och det blev riktigt bra må jag säga! Igår var en helt spårad dag och jag tycker att sen Pappa och resten av familjen minus Magnus åkt bort så har saker bara spårat. Igår var jag i Danderyd och det var väll lite lalalaa sen spårade det i mitt huvud och vi åkte hem för mina vänner är så snälla om dom nu åkte hem för min skull. När jag och Minna kom hem till mig badade vi och helt plötsligt ramlade en glassdörr ner och chips flög ner i vattnet och dipp på väggarna. Lika bra tänkte jag för bubblorna hade försvunnit och jag var lite halvnaken sådäär.. Sen kom Mangis och hans polare hem vid fem kanske och dom hade med sig några utländska dom hittat på gatan som skrattade åt mig för att jag gick runt i morgonrock och skulle dammsuga i badrummet. Meeen dom fattar inte att a man gotta do what a man gotta do. Snart blir det påskmiddag som jag så snällt blivit bjuden på. Ska nog dra ut till en park snart och käka glass. Det är livet kan jag lova er mina vänner.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0