På väg mot ljusa dagar

Jaaaa faan det här har varit en riktigt bra dag! Hade ingen gympa och har lagt en passians (stavning) som gått ut, inte illa. Har även varit på finbesök hos Minna the queen. Det vaar mycket trevligt och maten var god hahaaa. Nu sitter jag och chattar med Natalie TV som man kallade henne på den gamla goda tiden. Gamla gangstas minnen dör aldrig ut! Faaan vad kul hon och jag hade när vi var små. Men imorgon blir det träning, en hård sådan för inte fan har jag rört mig någonting under sjukdagarna. Nu är jag lite smått konstig känner jag men det är på väg att bli ljusa tider nu! Minna ger mig hopp, den baben.

Jag och Natalie typ 9-10 år (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0