Confess

Bläää jag känner mig tjock. Jag vill börja ta tag i mitt liv NU men det är sommarlov så det blir lätt andra vanor.

Idag har jag fikat med mamma och sen fick jag reda på att jag var tvungen att lämna in min dator för dom ska kolla på fläkten och tangenten och då måste jag ladda över alla bilder och sånt på en hårddisk och nu när jag skulle göra det finns det såklart inte plats så får lösa det på något annat sätt (fråga Kakan om råd eller pappa om ett bra USB-minne). Sen har jag köpt en bra sak idag med Karin och Minna men det gick inte så bra att fixa den men det ordnar sig nog efter några gånger.

Jag känner mig verkligen elak ibland och det bara blir så hela tiden även fast jag inte vill för jag tänker inte på när jag är elak. Och så har jag kommit på att mina ansiktsuttryck, blickar och mitt tonfall kan verkligen vara skitelakt och drygt när jag i själva verket inte menar det någonstans. Jag skulle verkligen kunna langa värsta äcklade ansiktsutrycket och en spydig ton när jag är i normalttillstånd (normalttilstånd=helt okej glad). Det är jobbigt för folk tar illa upp känns det som.

Sen kan jag ju tala om att jag färgat håret brunt och det blev halvdaskgrått typ. Vet inte om jag gillar att vara brunett faktiskt. Känns inte som jag passar i det fast det kanske är en vanesak efter att ha varit blond i två år. Fast jag gillar ju blonda killar så hmmm. Men får se hur det blir på onsdag för då ska jag till frisören och klippa och färga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0