Snart är det jag som är kuuuuung

Inception var tung! Lätt en på mina topp tio favvofilmer. Efter filmen tog vi en cykel så jag skjutsade Kakan och Jockers ända till Smedis. Idag har jag börjat ta tag i mitt nya liv, vaknade någorlunda tidigt och har varit ute och sprungit. Det var sköönt och jag hittade en ny runda som jag nog ska hålla mig till. Fast den är lite kuslig för dom bygger om där och då kan man bli överkörd... Nu har jag precis ätit mat och nästan läst ut Eclipse. Känns mycket lättare att hänga med när man sett den på bio för den är på engelska blöö. Idag har jag fått jättemånga snilleblixtrar i mildare grad så därför kommer jag ihåg dom halvdant. En av dom var att jag ska fan ta tag i mig själv istället för att ba blööö liksom. Ikväll vettekatten vad jag gör men det blir nog inte att sova hemma. En sak som är störande är att en knapp på min dator är lös men ska inte haka upp mig på det för värre saker har inträffat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0