Alla hjärtans dag

Heeej alla små cupids. Helgen har gått supersakta men ändå superfort och nu är det söndag. Men inte vilken söndag som helst utan Alla hjärtans dag. Den har spenderats med min Minna OBS min. Vi har varit lite överallt och jag tycker vi haft det mysigt men ibland blir allt lite för sentementalt när man inte har någon man gillar att hålla om så då blev det mindre mysigt haha. Fast jag och Minna kanske är ment to be? HEEHEEE... Nu på kvällen har vi varit och tittat på filmen Valentines day på bio och den var jättegullig så nu känner jag mig alldeles berusad av kärleken och jag vill bara sprida vidare den till allt och alla. Jag är tillochmed extra snäll mot en viss .... .....! Liiiista ut vem det är va hihiiii. Nää nu blir det sängen för mig för imorgon är det skola och då vill man vara utvilad.
PUSS

Ps. Jag har spenderat sååå äckligt mycket pengar på mat den här veckan att det är sjukt. Inge mer matspenderande på hela månaden för nu har jag blivit tjock på köpet vilket är äckligt.
Ds.




Kommentarer
Postat av: Anonym

.... .....= jimi wells

2010-02-15 @ 14:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0