Händer i veckan

Tjaatjaaa. Nyanlädd hemifrån Minna för någon timme sen. Sov där och det var lite spännande på morgonen när hon inte var där ooh. Kändes skumt att gå runt helt själv (med en Tove som sover) i en lägenhet man egentligen inte borde ha tillgång till. Men det gick finemang och jag åt frukost, tittade på tv och bäddade hennes säng så duktig som jag är. Jag måste säga att jag har liiite panik inför några ämnen. Har fixat lite med min uppsats men inte alls mycket och så öppnade jag matteboken. Mer orkar jag inte göra men får fan ta och göra det lite senare annars kommer jag må skitdåligt...... Snart ska jag dra iväg och tränaa på friskiiis med Cake. Min mage är fyfan galet stor och om ni sett den där uppblåsmage reklamen så känns det som jag har en sån!

Här är en lista på vad som bör göras och vad som händer i veckan:
Tisdag - Jobba lite tal i matteboken och stryka kalrt alla ord i mina uppsatspapper
Onsdag - Plugga på grammatik i engelska utifall vi har prov plus göra lite matte
Torsdag - Träna och teater med pappsen
Fredag - Vara med mina underbara vänner (Y) och packa inför skidresan till Norge
Lördag - Åkaaa till Norge
Söndag - Åka skidor och längta hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0