Kära dagbok

Iiiiimorgon är man ledig. Sååå sjukt skönt. Vill typ plugga nu men jag vet inte vad jag ska plugga på och det känns ju ganska onödigt när jag ändå är ledig imorgon hehe. Ska kanske ta och ringa någon för känner mig lite rastlös.

Idag gick skolan fort och jag fick en present av Emma B. En reflex som jag ska ha när jag är ute på kvällarna. Sååå sjukt söööt. Grejen är att hon hade verkligen tagit med sig reflexen för att just ge den till mig så det var inget random give away haha. Efter skolan fikade jag med mamma eller jag åt en foccacia så det fick bli min middag. Imorgon kommer Magnus hem och då ska jag nog följa med och hämta honom på flygplatsen eftersom jag har så gott om tid. Fast jag vill ju typ träna också så får se hur jag gör. Imorgon blir alltså en plugg och träningsdag helt enkelt.

Yeeaah nu dör jag av uttråkhet eller vad det heter usch... Kommer nog ett till blogginlägg snart minsann. Och mina blogginlägg är sjukt mobbade har jag kommit fram till. MEN VAD SKA MAN GÖRA?!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0