Katchiiing

Hejsan alla fans. Nu sitter jag och funderar på när Magnus kommer hem för han har min iPod. Har laddat ner lite mjuusik som är chillibill för snart åker jag till Norge på skidsemester och då måste man ha färdkost. Fick reda på idag att vi ska åka med fem familjer och det är verkligen dagens WTF. Jajaaa backarna ser iallafall skitbra ut och ska lura med pappa på att åka snöskoter någon dag vilket måste varaaa fett kul. Får se om det slår vattenskoter som jag åkte i somras (hej här skryter man lagom). Måste även påpeka att mina läppar är torrare än torrast och de svider.
Idag i skolan gick spanska provet på hela 20 minuter. Har aldrig skrivit ett så bra prov i hela mitt liv. Tror nästan jag kirrat MVG men om jag inte har det ska jag iallafall fortsätta plugga som jag gjorde för det lönar sig i längden. Gympaprovet gick bra ocksååå, kaatchiing. Nu har jag skrivit på min och Emma J's samhällsuppsats och gjort ett bildmanus i stora drag för min animerade film om alkohol. Sen har man vart med Karin på gamla promenaden men det är en annan historia.

 


Kommentarer
Postat av: koojjssss

en fet like på dina bilder! :D

2010-02-17 @ 20:44:53
URL: http://lindbacks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0