Magnus är hemmaaaa

Efter ett tag kom Siri och joinade mig och Karin i allt pluggande. Vi satt där i kanske 6 timmar och jag hann typ göra 5 frågor på den tiden. Höll på med en gympasak och efter 5 timmar utbrister Karin "meeen jag har ju också gjort det där" så plockar hon fram världens pappersgrej på datorn med alla svar. HAHAA såå fucking Karin i ett nötskal! Jag och Siri drog iallafall och mötte upp Minna efter ett tag för att träna. Det vaar sjuuuukt mycket folk på gymmet men vi lyckades hålla oss inanför tidsramarna ändå.

När jag kom hem var Magnus hemma *YEAAY* och jag har sett på massvis med bilder från Asien där han var. Jag säger bara peppmode för nu är jag helt peppad över att göra en likadan resa som han gjort när åldern är inne. Skiter i vilka som ska med utan jag ska åka iallafall!!!

Jag har pluggat gaaalet mycket nu på spanska och gympa så jag hoppas att hjärnan hänger med när man väl sitter där.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0