Respectha

Förra inlägget spårade ut totalt och ni fattar antagligen inte vad jag menar meen god damn var det är skönt att skriva av sig. Hahaha eftersom vi håller på att snacka om att saker aldrig kan försvinna på internet i skolan så sitter jag nu och funderar över vad mina arbetsgivare kommer tycka om det inlägget när dom ser det. I know Im wierd.

Idag har jag varit i skolan och det kändes faktiskt braa. Hade lite roliga skrattstunder och vi spelade kort som vanligt. Jag är mästare i sjuan så alla vet, har R.E.S.P.C.T när det gäller det. Efter skolan åkte jag till Minna och jaaaa hon hade fått en tv i sitt rum så vi tittade på den och åt (ovanligt) och sen fick jag skiiiitont i magen så kanske inte är helt frisk trottsallt.

Imorgon blir nog en bra dag tror jag. Börjar sent och slutar tidigt. Kan väll aldrig bli fel?

Näää nu ska jag nog läsa Animal farm som vi har i Engelskan och snart kommer Magnus hem. TAGGA TILL! :D

En soet bild på Minna och mig hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0