Showbiz on high lvl

Nu ligger jag i Magnus säng för att han ville umgås med mig men nu har han dragit iväg för att sola solarium. Var inte han utomlands nyss liksom?!? Jag nöjer mig med B.U.S iallafall hihi.

Idag har jag gjort lite mer på min flashfilm i skolan men den fuckade ur totalt så jag var tvungen att lämna in den på granskning till min lärare, hoppas han fattar vad som är felet iallafall för jag har lagt ner mina alldeles extra fina ritkunskaper. Och tro mig, det tar en jäklans tid för mig att rita en streckgubbe normalt. Idag har jag även varit på teatern Pygmalion med min padre. Två från min klass var faktiskt där också. Men jag tyckte den var bra. Min första gång att se ett liveframträdande var när jag vara fyra år då jag såg operan Carmen med min pappa. Hade blivit som helt förstenad framför tvn när Carmen spelades så pappa drog med mig på riktigt *tufft*. Gillade teater och sånt redan dååå tydligen, gaalet. Säger bara MUSIKALER FOR LIFE! Önskar att livet var som en musikal och att folk helt plötsligt börjar sjunga och dansa. Adrenalinkick så det sprutar om det.

Nu pratar jag med Felix <3man! Han är en riktigt tuff varg..



Kommentarer
Postat av: cake

Du kanske borde hålla dej till självporträtt när du rita! HAHA

2010-02-26 @ 16:05:57
URL: http://lindbacks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0