Känner inte för att dansa

Hej kissekatter.
Nu sitter jag i min lilla säng (som kanske kommer bli stor) och mår sesådär.

Idag var jag på svenskan och spanskan men skippade dom två sista lektionerna för jag var så himla trött och mådde inte riktigt bra. Sixtens två vänner är väldigt sjuka och Johanna och Sixten är hemma idag för att dom känner att det är något. Jag måste också fått en släng av det för jag är sjukt trött så har sovit i flera timmar och sen har jag halvont i magen. Jag orkar verkligen inte bli sjuk... Hade tänkt att fika med mamma idag men nu när jag sa att jag var påväg att bli sjuk så blev hon helt "näää jag vet intee dåå..." *SNYFT*. Men vi får se hur det blir med det.

Idag ska jag iallafall göra spanska och läsa engelska och sen titta på tv. Det känns faktiskt som en riktig titta på tv dag. Synd bara att mitt uttag som går till min tv är trasigt hoho. Juste jag fick G på mitt matteprov och jag har dåligt samvete för det... KUL.

ÅÅÅH! Min blogg är så himla bildlös men vad kan man ha för bild till det här inlägget liksom?

Kommentarer
Postat av: cookie

kalla på mej så fixar jag uttaget! haha

2010-02-08 @ 16:02:32
URL: http://lindbacks.blogspot.com
Postat av: Anonym

nästa gång du ber om fuskhjälp får du ingen :D:D:D:D

2010-02-09 @ 08:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0