Underbara saker

Vissa saker är bara så himla underbara så därför tänkte jag dela med mig av det till er.

  • Värmekuddar. Seriöst man kan värma sig med dom, dom tar bort smärta och kan vara ens bästa vän om ens kudde ramlat ner på golvet.
  • Glass. SÅÅÅ SJUKT GOTT! Kan äta det i alla årstider oavsett hur kallt det är ute.
  • Snygga kroppar. Man får världens kick till att gå till gymmet och träna galet.
  • Komplimanger. En liten sak som ändå kan betyda så otroligt mycket. Oavsett om någon säger något om ens hår eller nya halsband kan det ju göra ens dag.
  • Äkta vänner. Folk som alltid ställer upp för en och som vill veta hur man mår. Jag som är galet bekräftelsesjuk av mig älskar att jag har just sådana vänner som visar att dom bryr sig.

Kommentarer
Postat av: Mattias

sounds great!!

2010-02-02 @ 23:43:31
URL: http://letsgofuckingmental.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0