Andra bullar

Förlåt för den dåliga uppdateringen men nu ska det bli andra bullar med bloggandet när allt kommer tillbaka till rutiner efter lovet.

Mitt lov har varit galet skönt men ändå segt så det kanske är bra att skolan börjar igen. Varje dag som går nu är en dag närmare sommaren och OM jag är taggad på sommar! GALET TAGGAD! Gliiiiiida hela dagarna det är vad jag kommer göra hihi. Vill inte ha vinter något mer. ENOUGH IS ENOUGH som jag brukar säga.

Idag var det första dagen i skolan och den blev faktiskt rätt bra trottsallt. Imorse var det en annan femma då jag bara hade ont i magen pga skolan, usch.

Just nu sitter jag och skriver två läsloggar av tre vilket inte går speciellt bra eller formuleringen på det hela känns bara fel så ska nog läsa igenom alla om ett tag och se vad jag kan ändra. Ikväll ska jag laga middag själv och sedan hämta Saggy hos sin chompiz. Imorgon har jag prov i datakunskap men tror ni jag orkar plugga inför det? SVAR NEJ! Har varken tid eller lust höhö.

Längtar till värmen... (och kärlek *fniss*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0