Dropped dead

Heej! Jag är såå sjukt trött så mina armar orkar knappt skriva detta inlägg. Då undrar ni säkert varför? Jo det är så att jag har gymmat wohooo! Victoria's Secrets next *not*. Jimi och Mattias var lika flitiga som jag medan Minna satt och tittade, that's my girl haha. Och nu när jag precis badat har jag hittat massvis med blåmärken på kroppen, då menar jag på konstiga ställen. Det måste vara Miintosh som gått på för hårt asså, HAHA! Men attbropå Victoria's Secrets så hade Mikaela en väska därifrån idag och jag fick reda på att hon hade ett par mjukisbyxor därifrån också. Fatta om jag fick svårt att andas ooooh. Nu ska jag bara chilla och mmmm vad skönt det ska bli.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0