FLIPPARE KÖR BARA

Idag har det bara varit en slappdag framför tvn. När en reklam som handlade om en kvinna som var 50 och hade hittat den rätta krämen för att få bort rynkor dök upp fick jag någon slags snilleblixt. Tänk när man är 50 och tittar tillbaka på sin ungdom och känner att man inte gjort tillräckligt och uppskattat hur snygg man såg ut i den åldern. Jag är inte nära 50 årsåldern men gaah vilken panik jag får när jag börjar tänka på sånt. Man borde göra det mesta av alla dagar och våga sig på lite saker som man säkert kommer komma ihåg som något bra när man är 50. Även fast det är liiiite crazyy så lever man ju bara en gång. Jag ska iallafall försöka våga göra lite mer saker, liksom impulssaker istället för att tänka igenom dom ett halvår så jag slipper sitta hemma i min villa när jag är 50 med tre barn och man och tänka tillbaka på mina ungdomsår och få ångest över att jag inte gjort något kul med dom.

Kommentarer
Postat av: Minna

WOHOOOO TACK :D

2010-01-19 @ 20:18:51
URL: http://minnamnorberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0