Måndag, tisdag

Heeeej alla fans! Igåår hann jag inte skriva eftersom jag var med min underbara flickvän Minna. Vi hade det galet mysigt enligt mina egna tankar hehe. Hon kom till min skola och sen åkte vi in till stan och kikade runt lite där. Jag är inte den största shoppingtjejen för jag tycker jag aldrig hittar något så det var väll hon som kikade runt mest men ändå! Efter stan åkte vi till Café 60 (FÖR ANDRA GÅNGEN!) och pratade om livets alla frågor. Sedan åkte vi hem till henne och jag sov där.

Idag hade jag bara en lektion och den var rätt chill azzå. Efter det åkte jag hem till Karin och käkade pannkisar och soppa, yuummiiiee. Vi har även tränat och jag blev fett trött efter det så när jag kom hem hoppade jag in i duschen och somnade. Nu kanske ni undrar hur man somnar i en dusch men jag satte mig ner så det var inga konstigheter. När jag vaknade hade jag vatten i örat och det tycker Jimi är jättekul nu vilket inte jag tycker... Ikväll ska jag fortsätta plugga på mina spanska glosor, fixa min ipod och lägga mig tidigt. Låter inte så illa va?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0