Snygg = dum?

Idag har jag verkligen varit skitsnygg! Tänkte imorse att nu när jag är fett snygg så kommer säkert massor med andra saker gå åt helvete och visst har det gjort det! Det hände en grej som fick mig att tappa talförmågan och det är i sådana tillfällen man verkligen borde prata, FAN! Sen nu när jag ringde frisören för att beställa klipp och slingtid kom jag självklart inte ihåg mitt mobilnummer så det blev alldeles tyst i telefonen och jag stammade fram några konstiga siffror och sedan kommer jag på att hon kan ta hemnumret istället så då stammar jag fram det. WHAT IS THIS SHIT? Kan man inte vara snygg och smart samtidigt eller måste man vara antingen eller. Så jävla typiskt. Och jag skulle träffat Carl idag men jag var galet trött då så vi avbokade det men nu är jag helt hyper och vill verkligen vara med någon men han svarar inte så jag försöker ringa Karin men hon svarar inte heller. VAD HAR MAN EN MOBIL TILL? Shitpommfritt... Alla andra bor ju så jävla långt bort och speciellt Minna, varför Gud? :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0