Ta mig till kärlek

Just nu känner jag att jag behöver någon. Någon man kan krama om och veta att man får en riktig kram tillbaka. Någon man kan ringa och prata i timmar med. Någon som får en att skratta för att veta att man mår bra. Någon man kan prata om djupa saker med och gråta om det känns jobbigt. Jag behöver någon som verkligen bryr sig. Någon som uppskattar mig för den jag är. Någon som jag inte skulle kunna leva utan. Någon som kan dö för mig. Någon man kan titta i ögonen och veta att just denna person är den underbaraste personen i ens liv. Jag behöver kärlek och jag behöver det nu.

Kommentarer
Postat av: karin

faan vad underbart, liksom att rysa så fort man rör personen men att man ändå inte kan slita sig från honom ! <33

2010-01-21 @ 21:52:47
URL: http://lindbacks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0