Victoria's Secrets next

Heeej! Dagen har varit ganska rolig för dom flesta i min klass har varit galet trötta precis som jag. Och när man är galet trött tycker man allting är roligt och man säger konstiga saker så det är typ vad dom flesta har gjort idag. Skrattat och sagt konstiga saker.

Lilla Minhoe kom och mötte mig vid min skola och sen åkte vi och gymmade. På gymmet var även Karin, Jimi och Mattias så det var kul, hihi. Mina armar har faktiskt blivit fastare och det är jag skitglad över men vad jag är mindre glad över är att Minna går runt och säger att Karin är skitsmal! Hahaha jaja mamma säger trotsallt att vi har breda höfter och mycket rumpa i släkten såå jag får väll skylla på det. Jag har ju typ blivit träningsnarkoman sen jag tittade på Victoria's Secrets show för dom är så jäääävla snygga. Har bara tränat två gånger i år men vadå jag gör det fett bra! Mer ska det bli iallafall. Minst två gånger i veckan, YEAH BEACH 2010!


Kommentarer
Postat av: karin

om du vill bli en victora secrets brud så kanske du borde ha sånna underkläder och hur hade du tänk att det skulle gå med höfterna haha, i värsta fall får du väll uppgradera 3pack! :D :D hahah

2010-01-14 @ 18:02:15
URL: http://linbacks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0