Peace and love 2010

Det blev aldrig någon grillning på min födelsedag utan vi hängde på Grönan längre än bestämt och sen kom lite folk hem till mig och jag fick finfina presenter av mina fina kompisar! :)

Nu sitter jag i min säng för första gången på en vecka. Jag har haft så sjukt kul på Peace and love. Får tårar i ögonen när jag tänker på det. Såååå skönt att vara utan mobiler och allting. Liksom bara vara med sina vänner! Och vi hade så sjukt sköna grannar som var som ens syskon. Man kunde verkligen fucka ur där som aldrig förr. Sjunga Miley Cyrus låtar för poliser, ragga på tjejer, slänga skräp på marken hejvilt och så mycket mer. ALLT VAR AWSEOMEEE!!! Ett minne för livet må jag säga. Camp hund♥. Artisterna var faaen bara ett plus i kanten för skulle kunna varit där utan musiken. Fast Robyn var bästbästbäst. Åååh saknar redan.


Kommentarer
Postat av: Roshanna

Åh vad kul:O nästa år vill jag dit, eller det är väl varje år?

2010-07-18 @ 20:23:21
URL: http://elros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0