Uppdatering om att jag lever (allas iCare's åker upp)

Bloggen går ju utför just nu men det är sommarlov så datorn är inte den första prion på listan. Jag vet inte riktigt vad jag sysslar med på dagarna men jag har varit på Minnas land ett tag och har solat och badat i havet. Eller snarare doppat oss i havet. Sen så vann ju Spanien VM så sjukt härligt! :D Jovars igår var jag och Minna vid en sjö mitt ute på landet men det var väll helt okej liksom jag hade förväntat mig värre. Sen har jag varit på mitt livs första pool-party men det behövs inte kommenteras mer, haha. Och igår åkte Karin till Grekland och fysatan vad jag längtar dit. :O Det kommer bli så himlahimlahimla kuuuuuuul! Nu ska jag laga mat till mig själv och det ska bli muuums fast vill ha ärtor. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0