BLÖÖÖÖ

Hemma från Venedig! Det var roligt faktiskt, inge panikanfall om att vilja komma hem någon gång. Hade snarare velat vara kvar där lite. Nu när jag har kommit hem börjar fan stressen igen. JAG VILL INTE BRY MIG! Ååååh att det kan vara så jävla svårt, för mitt huvud säger en sak men min mage bara pratar på och det är jobbigt, bläää. Jag får nästan ta och resa utomlands lite oftare för jag får sådana självklara uppsyner när jag inte sitter inne mitt i allt. Nu har jag tyvärr nästan glömt alla men det är sjukt vad livet känns underbart när man får dom. Sen är det en sak att jag är verkligen en dålig människa som man inte borde lita på. Det var en uppsyn jag kom på och kommer ihåg! Bläää på mig... Imorgon kommer det kanske lite bilder från min röda kamera och någon berättelse hit eller dit. Jag hoppas att min mage håller tyst imorgon när det ser till att göra vissa saker. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0