Det kostar att ligga på topp

Ingen lycka idag på gymmet och speciellt inte när det visade sig att en hello there hade flickvän. Bättre lycka nästa gång och jag håller fortfarande dig Jimi på spaning och du vet vem som ska spanas på!

Idag var det iallafall en hejdundrandes dag. Jag vaknade runt halv tolv och märkte att jag hade gråtit för kudden var helt blöt. Tror jag drömde om att det var ett kärlekspar som hade hittat varandra och det tyckte jag var jättefint så började storböla. Sååå jag gick upp och satte mig på balkongen med toast, frysta hallon och proviva juice (JA MATTIAS DET FINNS) och solade. Det var gal1 nice. Någon timme senare klädde jag på mig och mötte Karin, vi drog till stan och jag köpte det vi ska bli kända för på PAL, hippieband! Sen köpte jag även ett par gladiatorskor som ingen tyckte var värda priset. Inte ens Elsa och Linda som vi stötte på gymmet men vadfan jag gillarom (gillar rom hehe). Imorgon och veckan framöver har jag typ jättemånga håltimmar i mitten av dagen så det blir antingen stan eller att sola för inte fan hinner man hem.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0