Give it to me babyyy

För det första måste jag bara säga att ni är så sjukt tråkiga på kommentarer!!! Loggar in och hoppas se något nytt men näää här var det lika tomt som vanligt, flippside!

Idag slutade jag vid tio för min härliga animerade film blev klar. Blev lite gramse där för allt jag hade gjort förra gången hade försvunnit så fick göra om men skills som jag har gjorde jag det smärtfritt och enkelt. Efter skolan åkte jag hem och lagade pannkakor till mig och Karin vilket är jäävligt ovanligt att jag ställer mig framför spisen. Sen gick vi och gymmade och där säger jag bara OMFG för det var en speciell kille där och han fick mig att arbeta på lite extra hårt, yummiieee. Gymmandet gick jävligt bra vill säga och efter några timmar gick vi hem till Karin och gjorde en hemlig grej vilket man kan se som både framsteg och misslyckande.

Random bild på mig och Cooks för en tid sedan.


Kommentarer
Postat av: tilde

härlig bild på er tjejor lite avatar style yää

2010-03-23 @ 19:18:34
Postat av: Anonym

grym bild!!!!!!!

2010-03-23 @ 22:49:34
URL: http://mondoblog.se/toves
Postat av: Anonym

faaaakking snyggbild girlz

2010-03-24 @ 09:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0