Hejsan hoppsan lillebror

Tja kissekatter. Nu sitter jag hos Minna och jaa bara gud vet vad jag gör. Nää men jag har mysigt, Siri, Jimi och lilla Mattias är här. Vi chillerillar. Funderar på att gå och spela kort men Jimi kommer ändå bara vara den seriösa så det får man nog skippa... Liksom sjuan med en spelare är ingen sjua alls! Jag är glad och snart borde jag gå och kissa för jag är askissnödig men känner inte för att kissa nu liksom (alla antecknar fort som fan). Yeeesss kan lägga upp någon helvild bild som finns på Minnas underliga dator bara för att ni ska få något kul att titta på!
PUSS


En härlig bild på Karin från hennes stallet tider var det ända jag hitta för folk vägrar berätta för mig var alla andra bilder är men det är chill den är fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0