Pluspuss

Det är några anonyma som kommenterar att jag tydligen är sjukt bra i photoshop men nej mina vänner det är faktiskt paint och nej jag borde inte satsa på något sånt värdelöst program hahaaa.

Idag har det varit en helbra dag. Fina kläder gör ju alltid en på bättre humör och det var faktiskt något jag tog mig tiden att ha idag. Sedan har vissa människor i klassen varit extra mysiga, gillar myspersoner så ett extra plus på dom och på er myspersoner där ute! Jag har faktiskt hunnit med att träna idag också. Minna, Siri och Karin var där så PLUS PÅ DOM MED som stöttade mig genom mitt svettiga pass (bara jag som svettas av att lyfta vikter...) Näää nu ska jag nog sova, är lite pömsig (sexuellt utmattad) såå PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0