Resan i Italiens sköna land

Nu är jag hemmaa igen! Resan har varit väldigt bra. Snyggare killar får man leta efter ohlalaaa! Jag och pappa har åkt sightseeing buss ca 5 gånger samma sträcka på en dag, ätit glass för 85 kr och haft allmänt trevligt i solskenet som ibland täcktes av lite moln men aldrig får man vara riktigt glad. Och som vissa inte fattar har jag INTE varit på solsemester och därav är jag INTE brun. PUSS

Mobbade bilder hela bunten men jag är en flicka som gillar att bjuda på sig själv så varför inte?

 

En bild till JIMI! Har faktiskt tagit lite inspirerande bilder till alla men eftersom Jimipojken kommer bli gladast får han förtur heheee.




Kommentarer
Postat av: Anonym

NIIIIIICEEEEEEEEE !!! :D

Gjorde min morgon bra!! :D snyggaste skylten i Rom!

2010-03-30 @ 08:01:54
Postat av: karin

gillar den första bilden!

2010-03-30 @ 15:04:39
URL: http://lindbacks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0