Sportlovet THE END

HEEEJ! Mitt lov har faktiskt varit bra och jag verkar vara den enda som inte har ångest inför skolan imorgon HEHEEE! Igår var jag med Minnaaa bästis bästan och lite senare träffade jag Karin cookie crumble och lite senare efter det åkte jag till Ziri och där var det fullt hus. Det var jääättemysigt serious shit och jag var glad över att äntligen få vara med mina vänner igen. Idag vaknade jag, Minna och Siri runt tolv kanske men Minna drog lika fort som hon kom *HEHEEHEE*. Jag och Siri lagade plättar (GOOTT) och tittade på Eva och Adam. Sen kände jag att jag var tvungen att åka hem och göra lite läxor men nu ser jag i min almenacka att det jag skulle göra ska vara klart nästa vecka så jag har gjort klart en spanska sak istället. Nu fryser jag om fötterna för mina strumpor försvann hos Siri men en av mina favotröjisar upphittades *glad*.

Och vet ni vad snuppisar! Idag för exakt ett år sen var det första gången Minnaa and I fall in love. Sååå sjukt vad tiden går fort. Vi har hunnit med massor med saker asså galet trodde aldrig det skulle bli såhär! Älskar dig så fucking mycket babyyy!! <333


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hur är din måndag? (:

2010-03-08 @ 17:09:50
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0